Jag är inte vaken!

Vad är det som låter? Vem fan livar mitt i natten?

Nä men är det inte väckarklockan som ringer!!! Hade sådana problem att sova igår, då min rygg kändes bra i nästan en kvart åt gången, kunde jag göra saker jag inte klarat av på 5 dagar så det kliade i fingrarna. Den läste jag till halv tolv eller mer.. 1 gav jag upp att försöka sova och gick på toa och kollade lite på tv. Kändes som om att jag lika gärna kunde vara vaken tills idag.. Tänkte seriöst satsa på detta. klockan blev 2, GREAT jag får sova hela tre timmar!!! Nä det blir ju mindre för jag somnade ju inte då heller!

Idag är vi inte pigga, har heldag och det är inte bra! Har försökt att sminka bort de mörska ringarna runt ögonen, se snygg ut = fina kläder och inte mjukisar och en varm tjock tröja jag egentligen vill ha på mig! Även tagit ögon droppar för jag hade blodsprängda ögon!

Ja jag mådde så illa när jag skulle sova i natt även.. Var noggorlunda lungt att ligga på rygg, men då jag hade haft sådan ryggvärk och inte kunde röra mig natten mellan lör-sön så hade bakhuvudet tagit stryk och gjorde ont då.. Sidan var helt okej om jag vred kroppen, mage som jag egentlgenälskar att sova... Usch säger jag bara illa mående och så ländes det som att mina bröst skulle sprängas.. Inget var bra igår natt!

Nu är det frukost, om jag får i mig det.. Mår illa idag också och undrar hur det ska gå i skolan idag... Eftermiddagen kan jag tänka mig är lite rolig och jag tror även att vi kanske får sluta tidigare. Med juridiken.... Usch, han babblar på och man fattar hälften, pratar om en sak, sen tusen saker emellan och sen tillbaka på det första. Anteckningarna är inte fina!

Ja då har jag klagat av mig lite här då! Kändes BRA! Nu ska vi packa väskan och äta frulle tänkte jag!

Ja här skulle jag lägga in en smarrig äggmacka.. Men nä.! Inget vill väl funka idag!! Detta är iaf vad jag äter till frulle!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0