Julklappar!

En julklapp till är klar, men har även fixat en födelsedagspresdent till min syster också =) Båda var till henne så nu måste jag bara bestämma vilken hon får i present och vilken i juklapp.

Just nu sitter jag nere och kollar på tv själv... Alla ska ju upp och jobba i morgon så de lade sig tidigt, fast att det är prison break på tv nu..

I morgon tyckte mamma att jag skulle städa här hemma... Jag ska även laga mat och baka och shit..! Min onda rygg talas det inget mer om.. Jag sitter ju bara och förväntar mig att det ska göra ont för alltid!!!!
Nä det är bara otroligt irriterande att inte kunna göra saker pga av ryggen, det är snart 2 veckor som det har gjort ont nu och jag blir bara mer och mer irriterad och förbannad över detta.

Idag har jag även haft ont i hela dagen från att jag vaknade.. Och inte har jag klagat fast att vi gick ner på stan och gick omkring länge.. På vägen hem ville jag bara falla ihop! URSÄKTA MIG!!!
Nä för nu är jag otacksam och kan inte göra något fast mamma har bytt lakan åt mig när jag kom hem och städat MIN våning.. Jag anser att det är gäst våning, jag bor inte hemma.. Och när jag kom hem efter att ha kånkat på 1000kg väskor i 7 timmar, upp och ner för trappor mm, + att ha gått i affärer kände jag att jag inte orkade byta lakan och kunde lika gärna ha däckat på soffan...

Japp jag är irriterad nu, här hemma får man förståelse i 2 dagar, sedan är man lat mm. Och speciellt efter jag har fått massagen då ska jag skutta omkring och må så jäkla bra. Kanske är därför jag har mer ont idag, dagen efter massagen!

Sorry för ilskan, men att ha ont så länge och inget hjälper gör att man känner sig maktlös på något sätt.. Har inte varit ut i helgen för det klarar jag nog inte av, förra helgen blev jag ju helt förstörd. Och så nu ska jag ju till Stockholm och man funderar ju på hur det ska gå.. Stan heldag + utekväll? klarar knappt av en av sakerna nu..

Men jag ska dit, och sen kommer resten av familjen på söndagen och hämtar upp mig och för att gratta Helen =) Hon fyller ju år på måndag, men alla jobbar ju då, så grattar henne på söndagen =) Blir kanske middag då med!

Nä ska kolla på slutet av PB och sen sova =) Kanske är bättre i morgon =) BE POSITIVE!!!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0