Klago väggen!

Fortfarande jävligt ont i ryggen... Och nu inte bara på det stället, utan det gör nu också ont vid höften.. Eller det benet men mer mot ryggen, någon som förstod ? :P
Jag har uaf skrivit lite på mina arbeten idag, så jag är nöjd =) Har även varit i skolan och jobbat på och vi är super duktiga =) Fått beröm av lärarna för att vi har hinnit så långt! Det är roligt, det tråkiga är väl att en tjej inte varit med något.. Hon var här i tisdags när vi fick uppgiften men då hade de inte gjort så mycket... Jaja vad kan man göra!

Har några ideér till julklappar just nu =) Måste bara kolla upp lite saker, om detta går så är jag nästan klar med mina julklappar + att jag kanske fortfarande kan åka till stockholm.. Skulle vara ganska surt om detta inte skulle bli av.. Men man vill inte åka dit och sitta och kolla på tv innne i lägenheten och dricka vatten!

JA!! Idag var vi och sade upp våra lägenheter =) Så den 31 mars är jag folkbokförd hemma igen =) Kanske inte så super roligt att bo hemma igen, men det funkar =) Spar pengar iaf!

Var även och solade idag =) Tänkte även göra det på lördag och någon dag till innan jag åker hem, men det blir inte va nu... Köpte Voltaren åt min rygg då jag inte funkar ordentligt, blir otroligt gnällig och har sådan smärta att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Och Ipren och Alvedon funkar inte.. Usch! Men med denna salva får man inte sola.. Trodde att det gick bra om man har duschat innan. Men efter avslutad användning får man inte sola på 2 veckor... Tur att det inte är sommar iaf.. Så nu ska det smörjas med brun utan sol =) Spar in pengar iaf =) haha Typ 80:-, men bättre än inget!

Nä ska visa en liten bild som jag knöppte förra helgen och som jag gjort om lite, skit snygg =) Det är ju jag på bilden ;D hahaha




Damn I am HOT! ;D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0