Let´s GO!

Sitter och väntar på att få åka... Tåget går 15.02! Jag har packat färdigt och gjort mig själv i ordning =) Rekord för dne här tiden på dagen :P haha

Brossan kom nyss hem och hade handlat juklappar till familjen, ojoj säger jag bara! Han köper lika "dyra" juklappar som mig... Han sa att vi får ju ungefär lika mycket i månaden ju.. Sant efter mina monsterräkningar.. Men vissa saker tyckte jag hade ett hägt pris. Som en bok till mamma av Mankel? 199:- är inte det dyrt? Det var iaf ingen pocket bok =)

Syrran får en fin sak iaf tycker jag när hon fyller år =) Sa att jag kunnde ta den istället :P haha

Nä ska väl fixa lite till och ta något att äta så jag inte bli hungrig på tåget =)

Ha en underbar helg =) Och ha så skojj alla som ska på Jonnas 21 års fest =) Parta lite åt mig där också =)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0