Lista!

1. Var hittade du den här listan? Hos http://whattowear.blogg.se/
2. Var är dina föräldrar födda? Båda födda och uvväxta här i Gävle.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? LimeWire
4. Vilken är din favoritrestaurang? Oj, Helt Enkelt, Terassen, Östrens Pärla, Church Street, allt beroende på humör.

5. När badade du i en pool senast? Jadu, minns inte... Förskräckligt!!
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Nja, mer som en sketch i kyrkan, jag var en ängel ;D Annars har jag mest sjungit och dansat en massa =)

7. Hur många barn vill du ha? 2 stycken, men först måste man ju hitta Mc Dreamy!
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hårdrock, den där då de bara skriker hela tiden. Annars kan viss hårdrock vara bra!
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Är det inte långt kvar till de? Jag är en sista minuten bestämmare tror jag...

10. Vad har du för TV-kanaler? Alla de vanliga, 1-6. mtv osv. I min lgh i Borås har vi även en gratis kanal varje månad, denna var Nickelodeon... Tråkigt att den ska komma när inte jag ska vara där..
12. Har du busringt någon gång? Vem har inte gjort den när man var liten?

13. Har du fått felparkeringsböter? Egentligen inte.. På jobbet lärde jag upp en tjej med minilastbilen och när vi kom ut var det en lapp där.. Men det var ju hon som satt bakom ratten :P
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? NEJ! Höjdräddslan har bara blivit värre.. Hade varit häftigt med fallskärm, men jag skulle aldrig ta steget ut planet...
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? USA, och vill tillbaka =)
16. Har du en egen trädgård? Nej.. Har inga gröna fingrar, snarare svarta :P
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? När jag var lite ÄLSKADE jag Sonic och krambjörnarna =)
18. Kan du alla orden i nationalsången? Inte en chans.. Jag nynnar därimot den väldigt fint!
19. Badkar eller duschkabin? Badkar, även om jag inte badar ofta nu när jag har det så är det trevligt att veta att man har den möjligheten!
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Titanic som jag såg igår kväll.. Minns aldrig filmer jag ser...
21. Favoritpizza? Hawaii med bea och pizza sallad =) Som godast dagen efter alkoholintag :P
22. Chips eller popcorn? Chips! Men godis är ännu bättre ;P
23. Vilken färg på läppstift använder du? Försvarets hudsalva :P Ibland när jag går ut blir det genomskinligt läppglans!
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej! Ska detta vara gott eller vaddå? Och vart får man denna ideé ifrån?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nope, bara mina egna i tankarna. Jag ska vara hetare än henne ;P
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin!
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Emma, Calle, Eve och Matilda. Jadu de åt ungsbakad potatis och varma mackor och allt vad det var. Blev en te för mig och sen delade jag och Emma på en kladdkaka =)
28. Favoritchoklad? Marabous mörka choklad med pistage nötter, MUMS!!
29. När röstade du senast? Ingen aning, någon gång i veckan på aftonbladet kanske?
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Har jag någonsin gjort de? Har för mig att vi odlade det hemma någon gång, eller var det bara gurka och sallad?

31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Japp. var riktigt duktig på skytte när jag var mindre så har några stycken =)
32. Är du bra på matlagning? När jag vill är jag bra, men motivationen är inte alltid där...
33. Klarar du att tanka själv? Självklart!
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Varit sugen ibland, men tror bara att det är skit egentligen!
35. Pepsi eller Coca Cola? Beror på..
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Någon gång skulle vi ha matchande t-shirts på jobbet?
37. Vad var det senaste du handlade? Ja det var väl mitt te och halva kladdkakan då...
38. Har du kräkts offentligt? Hmm.. Framför någon inne på en toalett ja, men inte plats mycket folk..
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Måste väl säga att hitta den sanna kärleken (i en mångmiljadär) :P
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja!
41. Har du ringt något betalnummer? Tror inte det... :S
42. Kan man vara vän med sitt ex? Ja, efter ett tag. Bara inte det blir missförstånd!
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mig själv? haha Nä antingen min moster efter hennes operation eller när brossan var liten och hade något problem med andningen? jaja hatar sjukhus!
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Föddes med mycket svart hår!
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? "Hej, du har kommit til Michaela, jag kan inte svara för tillfället, men ring gärna igen" typ. Pappa pratar alltid in " men om jag inte vill ringa igen då??" Har haft detta mobilsvar alldels för länge och vet inte hur jag ändrar detta...

46. Vad har du i din väska? Oj.. kalender, massa pennor, sudd och stift. Nässdukar, plånbok, massa värtabletter, mössa, vantar. Kan finnas tejp, någon sax mm, saker jag hade till skolan innan jag åkte hem..

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Läser lite i en bra bok. Inget jag gör jämt, men är otroligt skönt, sen ligger jag och tänker i 15 år innan jag somnar.
48. Vad är du tacksam för idag? Tacksam för mina vänner! Så otroligt roligt att sitta och prata massa skit och skratta. Även otroligt tacksam för min bästa kompis, vi kom ju på idag att det kan vara sista nyåret i år vi firar tillsammans :'(

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0