Om 24 timmar!

Sitter vi där, fulla och glada och har ingen aning om att klockan slår 00.00 snart. Egentligen borde vi alla örja gå en gågn på toa, kolla vart skorna är och jackan! Men vid fem i tolv kommer det att avslöjas. VI MÅSTE UT!!

Vem som är geniet som kommer på hur mycket klockan är får vi väl se i morgon :P Men just då tänker nog alla. Vart är min skumpa? haha Underbart, är samma sak varje år. Och om jag känne rmig själv rätt så är jag den "smarta" som kommer på att vi måste ut till raketerna! ;D

Vi har iaf inhandlat all mat och dyl. idag =) Mumma tills i morgon =) Jag har testat min frisyr, kläder och tillbehär tills i morgon och jag säger bara en sak; Jag kommer att vara HET! ;P

Däremot så har en sak skitit sig.... Festen vi skulle på efter alla mat är inställd... IDIOT! Så gör man inte dagen innan på kvällen.. Så vi får se vart vi hamnar. Roligt ska vi ha det iaf. Och förmodligen får man träffa Niklas i morgon med =) Evigeheter sedan!! Enda killen som fick vara med på våra klassfester (vi var bara tjejer i klassen) och introducerade "tjej" snusen :P haha Rolig fest!

Näs ak sova nu för ska upp tidigt! Ska till Eve och sy in min kjol på morgonen och duscha och allt sånt innan jag åker. Sen hem fixa håret (som tar evigheter..) titta på fyverkerier vi änglarna i stan med pappa och brossan, hem till Eve igen och fixa mat och dekoration =) Sen är det party all night long!

Jo ska hinna fixa en party skiva också! Alla måste ha med sig en :P jaja har iaf 13 låtar färdiga =) Får se om min dator vill bränna något i morgon bara!

Sov så gott =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0