PAIN!!

Har fått den där djävulska ryggontet igen.. När jag är tressad och spänt kommer detta och inget hjälper.. Tagit både Ipren och Alvedon.. Funderar på att ta en sväng förbi apoteket i morgon... Kan ju inte plugga, kan knappt skriba på datorn utan att jag vill skrika!

De har ju gjort golvet här hemma nu så jag fick sova hos Elin och hon hade även sin kille här.. Men det var trevligt =) Jag fick ju sova i mitt egan rum =) Hon har ju en tvåa! Men det som skulle bli två nätter och slapp. Blev tre nätter och mycket!
När vi kommer tillbaka till lägenheten så är först inte dörren låst!!! Sen så är de inte klar... Lämnat en lapp, usch så sur jag var! Så vi åkte igen, satt i skolan ett tag och sen så skulle jag ju på rättegången.. Missade en lektion som tur var inte gjorde något att jag missade visade det sig =)

Dock när jag kommer hem till Elin igen vid fem tiden får jag reda på att projektet/arbetet vi ska göra var mycket större än väntat... Och vi åker om en vecka!! Och då har vi enskilda arbets uppgifter + en till grupp uppgift i detta ämne... + en annan grupp uppgift i ett annat ämne.. Stressad, jag? Varför då?

I morgon ska jag säga upp lägenheten =) Haha hurlänge har jag bott här nu och hur fint är det inte nu när allt är fixat? :P
Jaja men i april och maj har vi knappt några lektioner så det lönar sig att pendla ner de dagarna och bo på vandrahem =) Är ju hyra, el, bredband, hemförsäkring och busskort som jag slipper varje månad och jag får ju vara hemma =) Vilket är lika med inga häga matkostnader :P haha

Så får jag träffa min bästis lite mer + flerna andra goingar =) Party mm! Så ca 2 månader kommer jag att bo i denna lägenhet till! Åker ju om en vecka och sen inget mer i december och knappt något i Januari så bara februari och mars kvar =)


Nä detta inlägg har tagit alldeles för lång tid då min rygg gör så fruktansvärt ont... Måste dock skicka över lite skolgrejer så jag kan skriva ut dem i morgon i skolan....


/M


Denna bok ska jag börja läsa ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0