Party like a rockstar!



Hur gott ser inte setta ut?? ;D

Idag ska vi ut här i Borås sista gången för i år! Så det ska blir RÖJJ :P haha
Ska väl inte bli lika som sista gången innan sommaren, haha men skoj var det med =)
Har fortfarande ont i ryggen men hoppas på att vinet ska hjälpa mig lite! Sen så känns det ju OK när jag var ute och gick så annars är dte väl bara att hålla igång på dansgolvet =)

Sitter och lyssnar på gammla låtar, man har så många minnen som kommer tillbaka just när man lyssnar på låtarna =) Sommaren -06, cityfesten, året jag har bott här! Ja vissa låtar är Borås!

Nä ska hinna ta ut pengar innan jag drar =) FUNNY FUNNY!'

Ha en underbar kväll, festandes eller lugn myskväll =) 


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0