Romeo & Julia!

Dumma dumma film!! haha nädå så dum är den väl inte...
Men nu är jag trött, vill sova och vill även ha någon som sover med mig!! Dessa kärleksfilmer gör mig så kärleksfull =) Nu vill man vara kär, känna fjärlirarna i magen och bara smälta bort!

Men som sagt 2008 var inte mitt år... 2009 ska vara det därimot =) Det har jag bestämmt för lääänge sedan! Och förhoppningsvist börjar året med fina minen och inte bara glömska ;P
Vet inte om vi blir så många på nyår... 9 skulle vi vara, nu är vi 6 och kanske minus 2 :P haha Men det blir som man gör det till =) Och vi drar ju faktiskt på fest efter middagen så det gör inget =) Blir billigare med taxi nu när vi bara behöver en enkel bil ;P

I morgon blir det även att gå på stan med Eve och Matilda för att hitta en nyårsklänning... Ojoj, lycka till!
Har ju en som jag har med mig, skulle sy upp och kolla hur det blev idag, men glömde bort det... Får stiga upp med tuppen i morgon! Den är lite präktig, men det är väl jag också?


Snart slutar filmen iaf och jag ska drömma mig bort och vara Julia, fast lite lyckligare ska jag vara! Inget triangeldarama här inte!! :P

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0