1 vecka och två dagar!

Väldigt länge sedan jag skrev nu och jag har tyvärr inte haft lust, jobbat så förskräckligt mycket..
Sedan så har jag en vecka på nästan 60h som kommer här.. Och då har jag nyss jobbat 13 dagar i rad och denna dag var min enda lediga dag.. För nu jobbar ja i 12 dagar igen..
Tyck synd om mig! ;D hahah

Nä förra helegen skulle jag ju hämta päronen på arlanda, ringer och får reda på att jag åkt en dag för tidigt :P
haha Nä så det blev ingen utgång för mig på lördagen, men gör inget nu i efterhand.
Jag var iaf ut i går :) Var på inflyttningsfest hos Anna och Henke. Var riktigt trevlit och skratta mycket =)
Missade bussen hem och min föttera funka inte pga skorna.. Taxin ville inte komma så jag gick hem till Eve och fick låna ett par skor och gick sedan hem... Halv 4 kom jag hem till slut! SNARK!

Idag har jag inte gjort överdrivet mycket. Skulle komma på göteborgsbåten med pappa, såg inte så mycket :P Sen så åkte jag, mamma och Robban och hyrde film :) Hunnit sett båda nu :P

Vad ska man skriva mer? händer inte så mycket just nu, har shoppat lite igår =) En fint svart fodral typ och en blå klänning som jag måste gå tillbaka med för den är sönder....!!


Nä ska kolla på batman begins nu och sedan sova, helvetesveckan börjar ju i morgon :P


/M

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fan vad du jobbar...Går det bra på lagret???

kram Camilla

2008-07-21 @ 10:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0