Bad bad day!

Har ju som sagt ont i visdomstanden.. Och detta har gjort att jag har fått feber och mår allmänt piss..
Jag åt också fel idag, tror ju att jag är laktosintolerant. Så efter lunch fick jag jätte ont i magen och ville bara spy.. Men jag måste ju jobba.. Försökte ringa in någon men våra extringar vägrar ju att svara telefonen!!
Blev bättre senare förutom tanden och dess biverkningar!

Hem åt lite pommes och sen däckade jag på soffan.. Uscha vad trött jag är, i morgon är det bara lagret som gäller. Om jag mår lika dåligt i morgon måste jag nog sjukanmäla mig och ringa tandläkaren.. Då dör ja.. Hatar och då menar jag HATAR tandläkaren...
Måste även byta min klänning så jag har något att ha på mig i helgen.. Om jag mår bättre det vill säga!

Nä slut på negativiteten nu! Så jag måste nog sova nu, finns tyvärr inget positivt att säga om denna dagen..
Oj vad deprimerande det där lät..
Alla har sina dåliga dagar!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0