Blixtar och dunder!



Jag hade ju en sådan tur att det började spöregna, blixtra och dundra som satan när jag skulle CYKLA hem efter jobbet idag! Var som förra veckan men då regnade det när jag cykla från lagret till butiken..
Jaja, iaf så stängde jag av mobilen. Ville inte vara en cyklande åskledare inte.. Cyklade även en omväg så jag inte var bland en massa låga hus :P Fasiken varit många som blivit träffade av blixten på senare tid här!

Lagade mat när jag kom hem och fy vad mätt jag blev, torr dock att jag nog är laktosintolerant... I morse så höll jag på att spy på jobbet.. Fick ont i magen etc. Åt flingor med mjölk till frulle.. Och nu på kvällen gjorde vi sås (mycket mjölk) och nu mår jag illa och har ont i magen igen.. + uppblåst som en ballong!

Nä fick ju en lite kommentar här i förra inlägget :) Och jag jobbar på som satan, men nästa vecka blir det nog lugnare och lagret går som det går :P hehe
Fick 11 pall i fredags och lagret svämmar över med varor :P Men det där ordnar jag och Sussi snart, om inte på onsdag så jag jobbar hela dagen där så ordnar vi det nästa vecka för då är jag BARA på lagret :)
NO MAKE UP! På hela veckan :D haha

Nä nu ska jag ta och läsa lite ur min företagsekonomi bok här och sedan sova, hur kan jag vara så trött redan?
Kanske är visdomstanden och Iprenen som drar mnusten ur mig..

Jaja Sov så gott :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0