Frusen!

Tog min härliga dusch. Jag har inte duschat så varmt på en evighet. Iaf inte sedan jag kom hem til Gävle över sommaren... Jaja jag tror iaf inte att jag är på väg att bli sjuk, men fråga igen om en vecka!
Denna veckan kommer att bli jobbig, eller så överlever jag utan problem :) Man ska aldrig underkstta sig själv.
Har ju lite att göra utöver jobbet så.. Dryga är väl att man jobbar hela nästa vecka också nästan.. Utom söndagen så blir det inte sol då jäklar ;P

Nä Mor och Far kommer ju hem i helgen och jag förväntar mig att bli bortskämt. God mat, tvättning och strykning :D Varför tror ni att man bor hemma över sommaren för? :P haha
Hoppas även att de har köpt något åt mig :D Jag är inte bortskämt gillar bara att få saker, och det kan vara en plockad bloma på gården jag blir super glad iaf :)
Att någon tänkte på mig oh ville ge mig den där vildvuxna blomman är det som värmer..

Nä vem ska ta och ge mig en blomma nu då?? :D
Nädå jag kan gå ut och plocka lite själv jag! :)

Nä nu ska jag sova, ska ju köra lastbilen i morgon och vill ju inte köra av vägen eller in i någon. Det skulle vara något det. Men nej ner i varma sängen och läsa min underbara bok och sedan sova.
Har blivit lite mycket onöddigt babbel här nu!

God natt och sov så gott!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0