Här kommer bilderna :D

Kameran är nyare, bulan den hade vid inlämningen är inte där :P :D JEJJJ!!
Så nu kommer lite bilder på mina saker :D






Ja inledde med en riktigt sexig bild där, men så ser man ut efter en 10½ timmars arbetsdag!
Kjolen: 124.50:- från GinaTricot.
Tröjan: NY! SAKNA!!

Sedan har vi lite bilder på mina fina presenter :) Och korten då!
Väskan på slitet där är den jag köpte till kvällen :) 199:- fårn scorette? Heter den så :P haha

Skora då! Säger bara en sak tre par var GRATIS! Gissa vilka!
Två har jag faktiskt köpt :)
Älskar iaf de svarta låga, så sköna att jobba i och är väldigt söta på, vilket man inte ser när de bara ligger på hyllan.

Nä kanske kommer ett till inlägg med lite mer bilder fårn lördagen, eller så väntar jag tills jag har fått alla bilder och väljer ut de bästa ;D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0