Hemma igen =)

Kvällen var härlig, gick ner på stan och paratade med farmor i telefonen medans :) Träffade upp Ewe som hade fått sällskap ;P haha Jonna och Cissi :) Tog en smoothie och delade på en choklad sak med Jonna. Vilket påminner mig om at jag aldrig gav henne pengar för halva :S Får bjuda tillbaka sen då!
Mycket trevligt var det iaf, och vi pratade lite gammal och nytt.

Och i morgon ska jag och Cissi ut och slå klackarna i taket :) Hon komme nog till mig kvart över 7!!  Alltås 19.15! Men jag slutar ju 19 så hons ka sitta på min veranda medans jag duschar och fixar mig lite snabbt. Jag är ju inte som vanliga tjejer och tar mig år och dar at göra mig i ordning :P
Nä så ikväll, läs NU ska jag röjja upp här lite, kanske kan göra lite i morgon bitti också.. hmm. Blir ju bara vi två så kanske inte gör så mycket att det är stökigt :P
Imorgon bittti blir det iaf att raka benen på morgonen så är det gjort och jag kna ha på mig kjolen i morgon :D

I LOVE MY NEW SKIRT!

Nä bilder på min outfit ikväll kommer i morgon. Är trött och vill sova! Röjja bort alla skor här nere, läsa ett kapitel och sedan sova! Detta är min plan!
Sov så gottt =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0