Kort dag!

Jobbade "bara" mellan 8.30-16.00 idag :) Riktigt härligt, tänk om jag kunnde at dessa tider jämt.
Så jag messade Jonna vid lunch och kollade om hon ville följa med en snabbis till Valbo med mig :)
Skulle kolla om min kamera kommit.. Men NEJ!! Börjar nästan bli sur nu ju! Vill fota mina fina blommor och presenter så ni får se dem. Jaja!
Jag hittade även en kjol på ginas REA :) jeanskjol som sitter i midjan, skulle ha behövt en strl mindre men jag tänkte kanske sy in den eller ha den som den är ändå :P

Skjutsade hem Jonna och sedan till Ica Maxi och handlade mat, så nu har jag gjort matlåda :) Stuvade makaroner och korv :P haha Och inte funkar våran stekpanna på våran nya spis heller..

Nu hade dte varit härligt att ha någon här, sitta ute på verandan och mysa med ett glas vin eller dyl. Är ju sådant underbart väder nu på kvällen. Och nu så jobbar jag hela dagarna. Hoppas på sol till helgen, så att jag får sola litegrann :)

Nu ska jag kolla lite på tv och sedan sova, måste ju lägga mig i tid om jag ska orka jobba hela dagen i morgon!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0