Låååång dag!

Skulle ju jobba på lagret idag, tänkte skippa duschen gå osminkad och jobba till 15, gå och sola hem och duscha och fixa allt som sulle fixas! NEJ!
Maria ringer på morgonen och säger att Fanny blivit magsjuk.. Så jag måste jobba i affären så vi inte bara kan ha extringar en hel dag.. Jaja jag jobbade iaf "bara" till 16, så ingen solning..
Har fixat det mesta nu, shoppade för mycket bara så när jag var pås sytemet så fanns där inga pengar :P haha lite pinsamt! :P

Jag har även städat och rensat ur kyskåpet mm.. Hittar dock inte moppen! jaja

Vid halv 12 kommer jag att åka i kväll iaf, måste kanske åka tidigare för att tanka. planet landar 00.40? Men de ska ju hämta bagage och grejer..
Sedan så sova och sedan upp och jobba.. Efter det hem och göra mig i ordning för party :D
Blir ganska nyktert för mig, för jag jobbar på söndag igen!!
Har köpt hela 4 cider :P

Nä nu orkar jag inte skriva mer är såå trött och har mycket mer att göra..
Måste ju testa liten kläder inför i morgon mm. Tvätten bland annat!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0