Lyckorus!

Har varit ute och gått nu, sms:ade väldigt mycket dock så jag vet inte hur bra min gång var ;P Häll på attt gå in i allt och alla! haha
Men vissa sms får ju en upp en på rosa moln. Kansken är vädret som gör mig så glad. Jag är ju en sommar människa och så fort solen skiner ler jag :)

Har även lagat mat, slängt in en maskin tvätt som jag ska hämta sen. Sedan kan man ju inte låta bli att fundera vad man ska ha på sig på lördag..
Ska ju till Cissi på födelsedags party :) Sedan bli det utgång ;)
Kanske den lila klänningen som ser blå ut på kort.. Eller så kör jag på något mer påklätt denna helg ;D haha

Nä ska fixa lite här nu och sedan läsa lite och sova!

Sov så gott ;)

/M

Kommentarer
Postat av: emma

hej svejs :P

nu har ja börjat upptaderat min blogg oxå så nu kan du börja läsa den igen ;D

2008-07-09 @ 18:55:45
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0