Mamma vid 16!

Så bra film. Är ju verklighetsbaserade filmer på söndagar kl 20.00!
Ojoj jag satt och storböla på slutet och det är inte ofta jag gör det inte så det säger mycket!

Det jag nästan blev rädd över var att jag själv började tänka vad härligt att ha en sådan liten. Ursäkta ska jag tänka så nu? För det första finns det mycket mer jag vill göra innan man skaffar barn och för det andra är det ju bra att ha ett förhållande när man tänker så :P haha
NÄ no kids for now! ;D

Nä nu ska jag duscha och sedan välja ut lite kläder tills i morgon, javvist ja ta ut kläderna ur tvättmaskinen måste jag göra.. Ojoj! Sedan ska jag sova. Är trött och måste ha lite energi till veckan.

Jobbar mån-sön, inga kortdagar men vissa dagar är det bara ena stället att jobba på iaf :)
Sedan så ska jag hämta Päronen och Bror på Arlanda fredag natt. Åker väl hemmifrån vid halv 12 på natten. Sen upp och jobba helgen också. Nästa vecka blir ungefär likadan.. Jobbar då mån-lör. Men ingen hämtning på Arlanda :)
Nä nu ska jag fixa allt och sova, härligt att ta en dusch och sen SOVA!

Sov så gott!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0