Mina rosa moln!

Hur kan det vara så att man kan börja sväva på sina rosa moln ena sekunden och sedan springe rman över de svarta? Hmm. Behövs inte mycket för att jag ska göra båda.
Härligt här idag när jags vävade på min små rosa, poppade musik som bara den och sjöng :) Var jus jälv på jobbet från och med lunch då Jessicka hade en överraskning av familjen som väntade henne.
Så då kunnde jag poppa, behövde ju prata någon då! =)

Efter jobbet åkte jag och solade, och sedan hem och bytte om och åkte ner till stan och hämtade ut min klocka samt handla lite te :)
Nu har jag iaf fått lite planer för veckan också :)
Onsdag är det scenframträdande här på stan och jag ska nog träffa upp Evelina och?? haha Vet inte vilka men jag funderar på att följa med. De skule ut sedan och så, men jag skippar nog det då det är min kördag på torsdag.
Jag ska nog ut och äta på torsdag också.. Fredag MÅSTE jag städa :P
Och vid halv 12 på kvällen åker jag väl till Arlanda och hämtar upp familjen. Saknar dem faktiskt. Men är lite sur på dem och det ska jag säga på fredag också!!
Två veckor har gått och de har inte hört av sig en enda gång!! Jo ett sms där dte stod att min kamera var klar av pappa... Nä detta är inte bra Mor och Far!!

Nu ska jag kanske hoppa in i duschen och sätta på mig mjukisar igen :) Känns som om jag bor i dem nu..
Ja jag jobbade ju bara på lagret idag :P Packade extra kläder ju.. Imorgon är dte även då bara lagret :)
Är bara två dagar jag dubbeljobbar mellan lagret och butiken :)
SÅ UNDERBART!

Nä hörs :D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0