Så härligt! =)

Var ute och gick idag =) UNDERBART! Älskar att var ute och gå när jag har mycket tankar i huvudet. Vissa saker har jag kommit på att jag måste vänta med tills man vet. Jag tänker bara på problemen om nåt händer.
Jag har ju som sagt blivit erbjuden en lägenhet. Ska jag betala dubbla hyror och flutta den 1 september eller stå ut i den gammla en månad.. Ja här kommer det som kan stoppa allt.
Är lägenheten fräsch?  Får jag den om jag vill ha den? Vet ju bara att jag är en bland flera och vet inte om jag har första tjing heller. Så man ska inte ta problemen innan man vet att man har ett!


Fjantigt problem jag har egentligen va? :P
Men är mer komplicerat än vad vissa förstår tror jag.. Sömnlösa nätter i en månad, är det värt 2800:-? Om jag inte tar dubbla hyror kan jag ju köpa en soffa! AHHH!! Slutar tänka på detta nu!


Jaja hämtade iaf mamma också idag :) Dock inte städat som jag skulle :S Var ute och gick länge och sedan skulle jag hämta mamma, duscha och nu sitter jag här.

Jaja ska sova nu iaf, ska ju jobba hela dagen i morgon!
Men jag och Sussi har så roligt så :D haha




/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0