Solat i 30min?

Har ju jobat hela dagen idag, eller iaf till 16. Så jag brassade hem och lade mig ute ett tag, men det blåste lite mycket och jag vaknade av mig själv snarka ;D

Nä ska sova en snabbis på soffan nu och sen göra mig i ordning för kvällen. Nu lät det som att jag ska göra något riktigt galet! Men nej! Jag ska fika med pumorna mina :) Men tänkte att jag skulle se lite bättre än död ut :P

I morgon blir det utgång och då blir det min klänning fårn Gina Tricot :D Har använt den en gågn men då var jag bara ut med mamma och farmor på ett glas, nu är det party AL NIGHT LONG! ;D (imorgon alltså)

Jo idag spelades det en massa "gammal" musik på radion på jobbet. Att vissa låtar kan få en att minnas så mycket.. Tyvärr måste jag säga att det mesta var åt det dåliga hållet. Men jag ryckte till mig själv och tänkte att det är annorlunda nu :)

Sol= Michaela är lyckligare än någonsin!

Alla problem blir som bortblåsta för en stund, men kan inte säga att jag har problem nu men ändå ;D Fjantproblem har väl alla :P

Nä stödvila var det, kanske uppdaterar senare med min fin kläder för dagen ;D Inte de fula myspysbyxorna och slitna ansiktet :P
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0