Sommar kväll med BWO!


Ja och vi eller JAG stod och rockade loss till alla låtar även om jag inte kunnde texten.
Men den som rockade mest var damen i rosa klänning ;P

Vari en lång dag, känns som om man varit ledig lite när man slutade fyra :) Tänk när jag får sluta i tid hela tiden nästa vecka, blir som en drömm! Men nu tillbaka till verkligheten.
Jobbar som sagt halv nio till sju i morgon och på fredag. Så blir lungt på fredgagen. På lördag jobbar jag 10-16, kanske blir käka ute med familjen och sen lite party, inte allt för vilt då jag faktiskt jobbar på söndagen också!
Har ju bytt min klänning nu så ska ha den då =)

Nu ska jag sova så jag orkar med morgon dagen! :)

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

du sommarkväll sitter ihop ;P

mohahaha ;D

2008-07-24 @ 15:43:58
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0