Stämmer aldrig!

Kräftan 22/6-22/7

Onsdagen handlar om passion, kreativitet, kärlek och känslor som verkligen går på djupet. Spännande.


Tittar ju på mitt horoskop varje dag och det stämmer aldrig längre!
Måste alla j*kla kräftor träffat kärleken nu i sommar eller?  :P Jag är inte bitter nej nej!! :P Haha.

Nä men dagen har varit lång, gick rätt segt på lagret idag.. För ovalighetens skull, jag älskar lunchen och kaffet efter ;D Sedan så jobbade jag även i butiken och sista två timmarna var det typ dött!
Jag och Moa hade ju inte så roligt men men.
Jo jag hade även glömt att ta min allergimedecin idag så det har kliat i halsen ögonen och näsan.. Fy fasiken!
Men snygg har jag varit idag ;P Fick mycket beröm om min kjol idag :) Sedan så har jag köpt nya skor, fått nya skor och skrivit upp nya skor ;D haha

Jag har även fått tillbaka min kamera så jag ska knäppa lite kort på mig själv, mina presenter och alla mina nya skor :D
Hörs senare :D

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0