Tjejkväll! :)

Det har varit en lång dag men den har även gått ganska snabbt :)
Jobbade på lagret 8.30-14 något, fick sluta lite tidigare :) Åkte hem och skulle hämnta en väska till kvällen och då var farmor här, pratade lite med henne och åkte iväg igen. För kl 15.00 började jag på nästa ställe och måste ju byta om och fixa i ordning mig innan. Jobbade med Fanny och Maria ett tag, sedan åkte jag och fanney med Gammla Bettan ;D haha Ner på atn och träffade upp alla andra!
Vi var 15 personer från jobbet som skulle äta, Jessika har ju sin sista dag på jobbet i morgon..
Vi satt på Brända Bocken och maten var helt OK! Ena min köttbit var rosa!! Var sådant kött som inte ska vara så :P Men fick två nya bitar.. Snacka om mätt sedan. Till efterrätt delade jag och Camilla på glass och Jordgubbar, mumma! Grädden var lite knas men resten var gott ;D

Nä var en trevlig kväll och Fanny sa det att det är så roligt att vi alla kan umgås och ha så skojj som vi har det. Inte många som har så på sina arbetsplatser!
Kanske därför jag spenderar min 4:e sommar här :)
And I Still Love It!! :D

Nä något matlåda orkar jag inte göra får åka förbi ica innan jobbet :P
Ska få sluta lite tidigare i morgon också :)  vid 15? Så blir kanske sola i morgon ändå.
Fixa present till Cissi, handla mat så det finns när pärinen kommer hem. STÄDA!! haha
Måste verkligen till Apoteket i morgon också.. Får inte glömmas!! Tar sista allergitabletten i morgonbitti och annars kommer jag att dö på lördagen.. Nää nu ska jag fixa lite här, läsa min bok och sedan sova :)

Hoppas att ni har haft en lika bra dga som mig :)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0