Trött och hungrig!

Efter gårdagen bravader så är jag super hungrig nu.. Har ätit mitt naturgodis, vindruvor, rostade mackor mm.
Men ingen mat har jag gjort... :P Orkar inte, tänkte nästan att jag skulle sova en stund till haha.
Det var iaf en trevlig kväll vi hade. Först var vi hemma hos mig och drack vin och pratade en massa :) Mycket trevligt, gick ner till stan och tog stämpel på SunCity och sedan gick vi till Bergrenska.

Jag trodde inte att vi skulle hinna detta men vi gick rätt sent in på krogen sen och där hade vi det trevligt och träffade en kompis till Cissi och sådär :)

Jaja kvällen var iaf lyckad. Jag skulle ha ätit mer innan jag började dricka dock. Men kanske var bra för jag klarade inte av att dricka något efter vi kom ner på stan. En avocado är inte bra mat innan man ska dricka.. STUPID ME.
Ja mådde iaf inte så värst dåligt någongång iaf och var inte bakis idag heller :)

Mycket roligt var det!

Så här kommer några få bilder sedan igår =)



Sedan har jag en bild till på oss två, men jag måste säga att jag inte lägger ut denna :P
Ser ut som vi halsat en 75:a eller något sådant :P

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0