Ursäkta mig!

Ja sommarkväll skriver men som ETT ord!
Har då aldrig sagt att jag är bäst på att stava, måste säga att jag är ganska dålig på det området. Men tack för att du berättade det för mig iaf anonym :)

Jag har blivir erbjuden en lägenhet, vet inte om jag har första platsen, men iaf :) Emelie är så snäll så som ska åka och kolla på den i morgon och knäppa lite kort :)
Är i Trandared, ska vara ett ganska lungt område har jag hört, jobbigt när man inte kan så mycket om områdena.. Jaja kan ju inte bli värre än nu iaf! :)

Funderar på om jag ska gå ut och gå? hmm..
Måste ringa mamma och kolla när jag skulle hämta henne först.. Blir ju lite tajt om hon ringer när jag är ute, måste även vänta på min bror. Ska fråga om jag får låna hans headset :D Mitt funkar ju inte riktigt som det ska.. Och vill ha med mig telefonen.. Den har ju klocka och om någon behöver ringa eller jag. Vill inte gå coh hålla i min mp3 och mobil då jag inte har några fickor på kläderna..

Problems Problems :P haha

Ha det bra, skriver hur det blir sen och om jag hör något mer om lägenheten :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0