Väldigt busy!

Jag jobbar ju som sagt hea veckan + nästan hela nästa vecka. Är ledig nästa helg på söndagen! Och sen börjar det om. Men jag överlever alltid :)

Denna vecka trodde jag att INGET hände.. HAHA nu försöker jag ljuga för mig själv också..
Onsdag: jobba 8.30-19.00. Hem och fixa iordning mig och ner på stan och träffa Eve mfl för onsdagskvällen på stan, kanske ett glas, men ingetn utgång för mig!
Torsdag: Jobba 8.30-19-00. Fort ner på stan för att äta ute med jobbet, Jessika har sin siat dag på fredag! Sedan blir det väl hem och sova!
Fredag: Ja jobba 8.30- ? <förmodligen 16.00. Hem och städa och fixa i ordning, ner på stan och fixa present till Cissi :) Måste komma på något bra :)
Lördag: Jobba 10.00-16.00, sedna hem och göra mig i ordning för party hos Cissi :) Hon fyllde ju år i söndags men det firade vi lite då ;D
Söndag: Jobbar 12.00-16.00, slapp dag va?? :D Så kort jobbar jag nästa aldrig så det ska bli härligt :)

Åter kommer senare pratar med Eve nu jag :D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0