Vilken sovmorgon!

Kan ju säga att jag varit vaken högst en halvtimme, och då var jag ut igår men ingen alkohol. Eller två glas vin och en öl, inte direkt påverkad men roligt var det :)
Vi möttes upp på stan kl 21, tog en snabb fika, kaffe och delade på en morotskaka. MYCKET god ;D
Sen gick vi till Berggrenska och denna gång behövde vi inte ens visa leg, men var väl rätt person som stod utanför ;P Gammal vakt på gammla nivå. Var några år sedan det!
Väl inne så sitter vi och pratar och dricker Rosé :) Sommar känsla det! Fick dock inte sitta där själva länge. Kom tre killar fram och de var väl trevliga, lite väl på ibland bara...

Ja en sak hände där, jag höll på att smälla till GUBBJÄVLEN!! Jag svär inte ofta i bloggen men nu gör jag det!
När jag hade varit på toa och kom tilbaka drog vi fram bordet på kanten så gick jag där för det var så trångt där alla gick. Då sitter en gubbe 40+ och börjar smeka mig på rumpan!!! Är fan bara jag som råkar ut för dessa jävla äckelgubbarna!! Skällde ut honom och sa att kan man inte hantera alkoholen så ska man fan inte dricka heller!
Han kolla på mig som att jag var dum i huvudet och att han inte hade gjort något. Men samtidigt såg han förbannad ut, är väl ingen såm vågat skälla ut honom högt förr.

Nä funderar på att lägga mig ute i solen, är lite knåppt väder men ibland är solen framme och jag måste få lite färg nu.. Sedan blir det faktiskt solarium i veckan. Kan ju inte låta mamma tro att hon kan bli brunare än mig :P haha
Solarium i veckan mot mammas två veckor i Turkiet kanske inte funkar men men, måste ju försöka :P
Har nån bild sedan igår när vi satt och fika :) De kommer sen vill inte missa mer sol! :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0