Ajaj!

Har så ont i magen.. Så nu har det börjat igen! Mamma tror att det är en variant av magkatarr.. Så fort jag äter så får jag ont i magen.. Kanske därför jag mådde så otrolgt dåligt i morse.. Var riktigt nära att jag tänkte åka hem och sjukanmäla mig. Men efter några timmar blev det lite bättre. Har även varit skit trött idag, varit en utmattande helg. Stressig om inte annat så ryggen har börjat krångla nu också!

Nä tror inte att min kropp mår bra av mitt sressande mm. Måste försöka att inte göra det nu, ska sova i tid idag också. Bli att kolla klart på outsiders? Hanldar om ett pat tvillingar, helt sjukt!

Jaja är trött och vill bara sova!
Imorgon blir det jobb, 8.30-16.00, men bara på lagret så jag kan se förjävlig ut :P
Sen resten av veckan är det dubbelt schemasom gäller, men slutar iaf 16 på torsdag så det ska li skönt :)

God natt!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0