Åker snart :D

Måste bara påpeka att det bara var 8 timmar sedan jag skrev sist, och då har jag hunnit sova, packa fixa i ordning mig etc. Har jag sovit i natt`? :P haha
Jaja jag tror att jag fick en 6 timmar eller så, mer behöver man inte :P Får väl bli kaffe eller nåt upppiggande om det krisar sig!

Idag ska jag ju till Sundsvall och träffa Elin :) Vi drar väl på stan först och sedan så blir det grilning sa hon :)
Och efter det party med några av hennes kompisar! =)
Ska bli väldans trevligt :) Och sen så kommer vi ju inte vara ifrån varndra så överdrivet länge för hon kommer ner till mig när jag fyller år om EXAKT 3 veckor :D:D
FF fest :P hahah

Nä tåget går 9.57, framme nån gång vi tio i 12 tror jag..
Så jag ska äta frulle nu, så hungrig..!!
Sen måste jag väcka syrran för hon ska skjutsa Robban till fotbollsmatchen idag :P
Så glad att jag åker bort :P

Ha en underbar lördag så hörs vi i morgon kväll =)


Vi ä sååå HETA! ;D

/M

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan känns detatt börja jobba snart...

Jag ska jobba fyra veckor jag med...är väl så där sugen....det har ju vart så fint väder :)

Vi ses väl snart....

Hade så bra kram

2008-06-08 @ 17:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0