Cause we gona PARTY like it´s my BIRTHDAY!! ;D

Jajjamensan :D Jag fyller ju år idag :D :D

Men nu är det lite stressigt, så hinne rinte skriva många rader! Fick iaf sova 3½ timme innan jag skulle sljutsa Mor, Far och Bror till Arlanda. Kom hem igen halv 6 och sov till 10 så har fått lite sömn i mig nu :)
Ska renbädda brosans säng till Elin nu, elle jag har börjat men blev en pause :P
Sen städa undan lite skit här! Hämta upp Elin på staionen och ner på stan och käka lunch och gå runt lite :)

Blir att åka och handla lite middag och frukost sen också, sen blir det FIXA SIG!
Ska bli så otroligt roligt ikväll!
Mina góa flickor kommer ju! Sen blir det utgång jag med mina PRINCESSOR!

HA DET GÖTT ;D haha

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0