Då var man ett år äldre!

Känner mig inte så annorlunda.. Kanske att jag känner mig lite mer mogen ;P HAHAHAHA
Nä det försvinner nog om något dag det :P

Gårdagen var underbar :) Eller lite stressad var jag, det kan Elin intyga! Bossade runt alla gjorde jag också. Men till slut blev allt bra :)
Var på stan med Elin på dagen, hittade två jätte fina bh:ar för 49.50:-/styck :) Elin fyndade litegranna hon med.
Vi åt även lunch på stan, Brända bocken blev det där vi åt hamburgare :P Mycket gott var det iaf =)

Helen hämtade vi upp på tågstationen vid fyra och Emma kom vid sex tiden. Fixade oss och sedan började folk ramla in. Blev mycke trevlig kväll även om jag drack väldigt mycket :P Att jag inte var fullare och att jag faktiskt minns så mycket som jag gör är nog ett underverk :P
Fick fina presenter också :) Helen gav mig trosa+ pengar (jag har ju tyv bara önskat mig det) :P Elin gav mig en party skiva ;D Och även en jätte fin ram med ett kort på henne och mig sedan jag var i Sundsvall.Boxertrosa+linne från Björn Borg av Jonna, Cissi och Ewe, fina blomma i kruka av Johanna, bodylotion och duschcreme med glitter av Camilla och fick blommor av Emma med ett kort att presenten kommer senare :P Tror att det var att hon skickat efter något som inte kommit än :) Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)

Blev dock bara 6 stycken som gick på krogen, jag, Helen, Elin, Emma, Johanna & Calle. Men min kära vän Eve kom och mötte upp oss så vi blev 7 stycken och av henne foick jag bodybutter från "The body shop" :) JORDGUBBAR MED MJÖLK! Exakt så luktar den så SUPER GOD :) Jag dansade loss och hade vait lite flängig ute, men hoppas på att folk inte tror att jag var osocial eller så! Tappade även min öl på golvet, men jag behövde inget mer att dricka iaf :P haha

Nä detta var min kväll, underbar var ordet då jag mådde TOPPEN hela kvällen och nu på morgonen och eftermiddagen :)
Åt pizza innan Helen och Elins tåg gick och jag blev skit mätt efter tre bitar :P haha Låg här i kramper. Jaja så nu är jag ensam igen. Lite tråkigt sådär så många här igår och nu ensam i stora huset.

Jo ville ju se SATC filmen jag, fortfarande inget gjort det! Men ingen som kan gå ju.. hmm.. Ska gnälla lite på folk oi veckan tror jag :P

Jo sista saken nu, jag och Emma kommer att vara med i tidningen nöjesmix? Heter den så?
Detta har jag inget minne av, men de frågade vilken som var favorit drinken. Elin sa att hon trodde att jag sa "sex on the bech".. Det är det inte, men jag tyckte väl att jag var rolig dårå ;P haha Väntar spännade på bilden nu :P

Bilder kommer när jag får av folk då min kamera inte hann komma.. Ska åka ut i morgon och kolla!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0