Dagen före midsommar!

Är det många som fick sluta tidigare idag då?
Själv jobbade jag längre på lagret idag :) Är faktiskt roligt där, eller tiden går snabbt som satan. Fick otroligt mycket varor idag bara.. Så på måndag blir det att jag är lvar nån timm extra innan jag börjar på DS H-by. Sedan tisdag och onsdag står öppna till att jobba till 16. På torsdagen kan jag inte för jag ska fira MIG :D
Mamma, pappa och Robban åker ju till Turkiet på lördagen och missar min fördelsedag och på fredagen jobbar jag hela dagen så vi tar det på torsdagen :) Farmor komme även och jag ska väl baka tårta innan =)
Får se vad det blir för tårta..Ska ju baka till lördgane också tänkte jag, hmm..

Jaja ingen i familjen har frågat vad jag önskar mig? Tror att jag bara får pengar om jag ska bara ärlig :)
Hade ju ne kris och trodde att jag inte skulle få något i lön denna månad men det får jag :) Alla räkningar blir betalda + lite fest pengar! ;D

Har jag berättat att jag var och träffade Eve och Niclas igår? + två av hans kompisar. Satt på brända och drack lite öl och kollad epå matchen. Som inte var bra. Gjorde vi något bra i den matchen? Rena turen att det inte var fler mål ju!! Nä uscha säger jag!
Disskuterade iaf med Eve att jag tänkte dricka mosserande vin hela kvällen jag har festen, men hon sa att det blir man ju skit bakis på.. Och Elin kommer ju och då vill jag inte vara bakis dagen efter ;P

Idag frågade även Carro om jag inte ville ut? Var sugen ett tag men slocknade här och sen var jag för trött så blir hemma med familjen och väntar på att SysterYster kommer :)

Nu ångrar jag mig.. Kanske ska klä på mig snabt och sticka? Mamma är så dryg så det inte är sant och jag önksar att jag hade ett skit bra jobb med mykcet pengar så jag slapp bo hemma här över sommaren. Och jag LÄNGTAR tills de ska åka nästa vecka!
Klag***********!!!!

Nä tapade humöret helt för allt nu!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0