Funderingar!

Ja sådana måste man ha ibland också.. Inget jag skriver om här dock!

Idag har jag ont i magen... som de senaste dagarna..Trevligt att jobba hela dagen nu!
Men det ska väl gå bra :) Sedan är det bara en vecka kvar tills LÖN :D
Och jag fyllerju år nästa vecka :D Då blir jag en GAMMAL!!!

Elin kommer även på besök på lördagen ( my birthday ) och det ska bli jädrans trevligt, denna gång sk avi visa Gävle borna hur vi partar nere i Borås ;P

Har ännu inte kommit på vad jag ska ha på mig ikväll... Kanske den blå klänningen? Har ju en färg rätt då iaf :P Blir inget sverige tröja här inte :P

Emma retade just mig... Hon slutar halv 1.. Blä på dig :P

Nä ska äta lite frulle nu och packa väskan, sedan cyklar jag iväg på min uber snygga cykel ;P

Ha en underbar dag idag, och njut av solen om du är ledig åt mig med :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0