GO Sverige ;D

Jag och mamma satt och kollade på matchen mot Grekland med en kall öl, rostbiff och potatissallad :) MUMMA!
Extra glad blev man närSverige gjorde mål :) Lite argsinta var vi dock i första halvlek :P haha

Nä men jag har iaf jobbat idag, gick bra och det var trevligt :)
Fick även mitt nya schema, jag ska jobba halvtid på vårat lager så på torsdag ska jag lära mig att köra "lastbilen", så stor den får vara för B-körkort! OJOJ:
Skämtade med brudarna på jobbet att det kankse inte blev nå mer varor för jag krockar bilen :P haha
Nä men kommer iaf joba mån-fre 8.30-12.30 + de tider jag hade innan på DSH, de som passade. Vissa har kortas av eller bytts till eftermiddag.
OJOJOJ säger jag bara, jag som sa att jag skulle ta det lungt i år :P
En vecka så jobar jag sammanlagt 50 timmar, men det är fina pengar det :D
De veckor jag har helgjobb är jag inte ledig alls, och jag har ju en lördags extra och förut blev jag sur för at jag inte fick bde lör och sön, men då hade det blivit at jag jobbat 3 veckor i sträck.. VARJE dag. Och den sista av de veckorna var ju 50 timmar veckan och det hade varit lite jobbigt!

Jaja det är iaf "bara" i 6 veckor och första veckan är inte så farligt :)
Jag kommer nog att "lossa some pounds" jag ska ju cykla överallt ;P
Ni som kan Gävle säger jag så här, På morgonen Brynäs till Plantagen industrierna(minns ej namnet), sedan därifrån till Ica Maxi (Där DS ligger) och sedan på kvällen där i från hem till Brynäs igen!

Jag missade ju beach -08 så jag tar "after summer" -08 :P
HAHHA nu kom ett va mina dåliga skämt fram ;D
Nu ska jag sova ska upp 7 i morgon, brossans skolavslutning och sedan jobba på Ecco 14-19..

God natt :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0