Hemma igen =)

Har haft det riktigt roligt :) Igår när jag kom fram blev det stan, jag köpte en klänning :D
Sedan så köpte vi sallad och satte oss vid ån, typ :P
Systemet hann vi med också ;D Blev upphämtade och hem till Elin. Fick hela övervåningen för mig själv, riktigt lyxigt :D Satt och pratade och fika lite och sen var det bara att göra sig i ordning. Efter det blev det MAT, grillat fick vi och sedan kom tjejerna.

Hade en riktigt trevlig kväll, fick åka limotaxi ner på stan och vi hade högsta volym på ;P
Snäll taxi chafför :) Sen började minnesluckorna, men inte lika illa som för Elin ;P haha
Var på två olika ställen som vi sprang emellan.
Och vi ramlade ena gången :P hahah Båda har sitt vänstra knä uppskrapat, men ingen kommer ihåg varför vi ramla :P

Nä idag måde man bra iaf :) Var ut till birsta och kollade snabbt, tåget gick vid 18.
Mycket trevlig helg och vi syns om 3 veckor igen :)

Nu ska jag vara social med mamma :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0