Long time ago!

Jag har gjort så mycket att jag inte hinner sitta här.. I fredags iaf så var jag ju ledig, men höll på att bygga kök, laga mat mm. Sedan var det ut till en midsommarstång?
BORTA!! haha Vi kom lite sent så det var bara att åka hem igen :P

På kvällen följde jag med syrran ut till Igors kompis stuga ute vid engeltofta :)  Grillade även på kvällen och det var jag och syrran som var grill anordnare :P De ville inte riktigt gå igång, så ena gången då jag sprutade på lite mer tändvätska så flammade det upp som satan!! HAHAHA alla skrattade + jag då. Jag överlevde trots allt ;D
Kvällen var lugn, tror fasiken att jag var fullast :P Men jag var inte pinsam som mamma trodde :P haha
Åkte hem vid 1 tiden med taxi och slockande direkt.. Tror jag iaf ;P

Igår så var vi hos farmor och åt middag :) Så jäkla gott.. Mat kan inte bli godare :)
Jag hjälpte även pappa att sätta ihop köket igår också.. Kvällen blev därför händelselös, härligt!

Och idag då, jag hänkade på ut till valbo med pappa och köpta en låda som fattades, åkte in på elgiganten också då kyl/fysen inte hade föttena som skulle finnas med..
Jag gick även in på GinaTricot och köpte klänningen jag och mamma kollat på förra veckan :) Dens ka jag nog ha på torsdag när vi firar mig :)
Jag har även varit ute och gått idag, TVÅ gånger :D Hutbulle idag ;P
Jag har också sytt min klänninge jag ska ha på mig på lördag :) Börjar ta sig det där nu :) Är en liten söm på tuben och uppfållning. Sedan är det bara tyllkjolen och rosettbandet kvar!

Nä ska duscha nu innan man ska sova.. Gå ner och vara social med päronen ska jag också vara :)
Hoppas att min uppdatering var bra, och jag ska försöka skärpa mig nu :)

Jag ska även försöka att lägga in lite bilder fårn min mobil, har ju köpt både nya skor och klänning som jag måste visa nu :D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0