M!

Idag har jag köpt en sminkväska från Make up Store :) De har rea där, fast inte mycket. Så hittade jag min underbaring :) Den är rosa och har ett M på sig. Och detta betyder ju MICHAELA ;D haha
Nä men söt var den, blev en tidigt födelsedagspresent till mig själv :)

Jo jobbade ju hela dagen igår och var skit trött. Var stunder i butiken då det var folktomt.. Jaja det gick iaf bra att stänga och allt :)
Har även jobbat idag, tiden gick ganska snabbt, lite segt idag dock då vi behävde inleverera ALLT! Tog sin lilla tid kan jag säga.
Gurra var även med och jobba, mycket länge sedan man träffade honom. Så blev lite prat om gammla skolminen :P
Jag fick honom och Manne i trubbel en gång :P haha Jag var ju såååå "oskyldig" och lärarna trodde ju inget sådant om mig :P haha

Nä åkte hem, butte kläder och sen ner på stan så jag har även lämnat in min klocka osm har gått sönder.. Köpt tyg/tyll tills på lördag så jag borde egentligen fixa det idag..
Måste köpa tråd till andra tyget i morgon, så fixar jag det i morgon och sen är det bara uppfållningen kvar :)

I morgon sk ajag jobba hela dagen också, sedan fixa massor! Tråden som jag sa + att jag måste börja fixa lite infrö lördagen, städa och fixa högtalarna och musik!

Nä ska kankse vila ett tag och sedan ta tag i min tyll kjol!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0