Nu får det vara nog!

Har pluggat hela dagen typ :P Jag började med att försova mig.. Gick till bovärden och sen fixade jag lite och pluggade lite. Gick ner till Almenäs och solade i högst en timme.. Sedan hem igen och plugga.. Tog en liten vila där också, bättre att vila än att sitta och inte lära sig något!
Lagade mat mellan allt också.. det var min dag det! Och inte känner jag mig redo för provet heller, Upptäckte att det var mer man skulle kunna än jag trott... Jaja det går som det går nu!

Efter tentan blir det lunch på stan iaf :) Mumma :) Sedan hem och PACKA och STÄDA!!
Har inte packat färdigt för 5 öre.. Och måste jus täda utifall jag säger upp lägenmheten i sommar och bovärden ska visa den, pinsamt om det ser ut såhär :P

Sorry att jag inte bloggat på hela dagen föresten. Trodde verkligen att jag gjorde det i morse.. Har haft alldeles för mycket annat att göra !

Fick även ett gulligt sms av min BBB- Emma :) Världens bästa kan jag säga!
Och sommaren kommer att bli oförglömmlig :)
Torsdag syns vi honey :) Vi två och förhoppningsvist några till brudar :) Uteservering med en öl i handen och chilinötter ;D Eller ett glas vin kanske :)

Bäst på fest ;D haha
Var en klassfest för oj kanske 3 år sedan? 2½?
Niclas introducerade "tjej snuset" för oss ;P hahaha

Sov så gott nu allihopa och önska mig lycka till i morgon så frå vi se om jag har tid för datorn alls..
Mycket Mycket!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0