Öl och fotboll!

I morgon ska jag till stan och titta på fotbollen och få i mig någon öl :)
Eve frågade om jag skulle hänka på och självklart ville jag det, blir lite stressigt men vad gör det?
Jobbar ju 8.30-19 i morgon igen. Så blir cykla hem som en dåre byta om fräscha upp dig lite och cykla ner på stan igen :) Mycket trevligt ska det bli. Vet dock inte vilka vi blir? hmm..
Eve pratade iaf om att Niclas kankse ska med :) Jejjj! Hoppas på att han ska kunna komma även på min ferre nästa helg :) Då jäklar ;D

Nä dagen har gått relativt bra :) Har fått 10000000000 tusen nya koder att komma ihåg.. Och jag måste säga att jag faktiskt kommer ihåg dem :D
Jobbet på lagret gick väldans snabbt :) Camilla var även där och hjälpte till så det var skojj, sedan var det lite segt i butiken så de timmarna gick lite långsammare men det var trevliga med Maria :)
Städade lite och sådär :)

Hade både en otrevlig tant och en underbar och trevlig tant :) pratglas och super positiv :) Sådana gillar vi :D

Nu ska jag nog sova snart tänkte ja.. Måste upp i tid i morgon.. Inte som idag inte :P
Måste hinna raka benen.. Är ju varmt ute så jag kan ju inte gå omkring i lång byxor inte :P Måste även fundera ut vad jag ska ha på mig på kvällen :D

Egentligen hade jag en till sak att skriva... Men det passar sig inte här ;P haha

God natt!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0