Ont som F*n!

Min visdomstand spökar värre än vanligt.. Hela högra käken värker och upp i huvudet..

Har varit sådan LÅNG dag. Soav 4-4½ timme i natt, efter jag hämtat bror så blev jag lite pigg och stressad för att jag måste sova.. Så upp igen till lagret till 9. Fic köra lastbilen och det gick helt okej. Kan bli lite problem att backa :P haha Återstår att se hur det går!
Efter det så hoppade jag av på DSG kl 10, hade lunch halv 1 och efter den så gick jag runt som en zombie.. Var så otroligt trött och visdomstanden började... Men jag häll ut hela dagen :)
Fick även skjuts hem av Sofia :)

Jag har även ont i hela kroppen.. Min MYCKET obekväma skummmadrass gör att man inte sover så underbart som man egentligen skulle vilja...
+ att man nu är van att sitta i skolan och inte stå hela dagarna, men i slutet av sommaren så har jag vanan inne igen :) Men just nu värker fötterna och knäna.. Inte bra då jag nyss haft problem med dessa.. Jaja!

Tandläkaren blir det iaf inte om jag verkligen inte MÅSTE.. Måste ju även åka till hälsocentralen.. Mamma har tjatat i evighet nu.. Har en knöl på ryggen som jag har kollat upp för väldigt länge sedan och har fortfarande inte försvunnit..

Well well!
Ska sova snart tror jag så jag orkar med morgondagen.. 10-17!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0