Singelns baksida!

Tittar på en film på 3:an, hon dejtar och dejtar men ala är idioter.. Uscha tycker nästan lite synd om henne.
Om jag hade följt med i filmen det vill säga.. Kollat i kankse 30-45 min?
Så trött nu, och i morgon kommer en till fullspäckad dag.. Måste till bovärden, sola ;), PLUGGA (tenta på tisdag), packa lite till.. Går inge bra för tillfället. För mycket kläder :P

Nää ska sova stracx för filmen håller inte på länge till, men jag hoppas på ett lyckligt slut :)

Jo Min kära lillebror hade GDGIF idag :) Ni som inte bor i Gävle kna jag säga att det är olika grenar som klasser tävlar mot varandra i fårn alla mellanstidie skolor i Gävle :) LÄnghopp, kula mm.
Och Robban är i final på alla grenar :) + att hans klass vann stafetten och slog rekord tiden dessutom :)
Senast det var rekord på den var -99! 9 år sedan. Vi räknade ut att jag gick i 6:an då.. Men det kan ju inte stämma då det är 8 år mellan mig och Robert.. Hmm.. Gick jag i 5:an kanske? Aja skit sama ointressant.

Nä men iaf jag ska åka dit och kolla på finalerna nu då eftersom att jag kommer hem på onsdag och detta är på onsdagskvällen :)

Nu: God natt och sov så gott :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0