SORRY!!

Såg att jag inte har skrivit på 3 dagar!!!
Vad har jag gjort egentligen??
I fredags jobbade jag.. Fick sluta en timme tidigare och då åkte jag hem och gjorde vad?
Ingen aning :P haha har ingen koll alls..

Igår iaf så var jag ut till valbo med mamma :) Åt korv och kollade på en massa kläder och skor :) Tog även en fika :)
Tänk vad vi hitade saker båda två bara för att ingen hade råd!
En klänning hittade jag som var SÅ SNYGG! Mamma sa att jag kunnde få den i födelsedags present, men jag testade den och I LOVED IT!
Men mamma tyckte den var sådär och jag blev osäker.. Nu ångrar jag mig dock!

Well well.. Började jobbet 15-18, men är ju 100% ob tillägg på helgen ;D
Åkte buss hem missade en halvlek på fotbollen.. Fick titta i 15 min?
Sedan hjälpte jag pappa i köket, han fogade och jag torkade mina händer ser just nu förjävliga ut..
Vid halv 1 gick jag och lade mig iaf :)

Idag kunde vi äta frulle ute :) Mycket mysigt!
Efter det så åkte jag och pappa till stan, hade lagt undan ett par sandaler åt honom på jobbet. De var dock för små så vi sprang omkring i hela stan och letade och hitta till slut ett par på Stadium. Vi frågade vad de ha i stl.46. När hon kom ut hade hon hittat ett par som var 2 år gammla :P Men de passade PERFFA och kostade  bara 149:- , vilket klipp vi gjorde va?? :D

Jag köpte även ett par skor (skrev upp dem rättare sagt :P).
Blommiga fårn vagabond :) Bild kommer nog i morgon :) Har även lagt undan ett par i valbo, men fortfarande osäker..

Jo fixade cykeln idag, så nu blir det bara att trampa på. Var och kollade hur jag ska cykla i morgon och det tar inte så lång tid :) 10 min till lägret och sedan 10min mellan lagret och H-by :)

Nä ska sova nu iaf, ska åka hemmifrån strax efter 8.. Den tiden man gick upp förra sommaren :P

God natt och sov så gott :)
Har kanske inte skrivit på 3 dagar men nu skrev jag långt :D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0