Stolt&Nykter!

LÅNG dag!
Dagen började kl 7, kvart i 8 åkte vi med brossan till skolan och jag och mamma sedan till kyrkan.
Skit tråkigt måste jag säga, inte som de i staffanskyrkan och Bengt.
Fika hos farmor, hem och byta om, ner på stan käkade lunch och sen jobba 14-19 på Ecco. Var lite segt då det inte var överdrivet med folk, men men pengar är pengar =)

När jag kom hem fick jag jordgubbar och glass :) Och nu ska jag snart vila upp mig för jag ska hämta min bror på stolt och nykter i furuvik i natt kl 1..
Och i morgon ska jag upp i tid igen, börjar kl 9. Och då ska jag lära mig "lastbilen" och sedan blir det jobba på DSG till 19.. Och sedan upp igen på fredag jobba 10-17.. Sen jäklar är jag nog ledig :) Härlig att få sova?
Kanske ska åka ner på stan med pappa och kolla på sandaler lördag morgon.. Jaja jag är ju iaf ledig så dår får han bjuda på en glass :P haha

Nä sov så gott :)

Jo Elin har bokat tåg till mig nu så hon kommer den 28:e kl 12.02 :D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0