Stressigt värre!

Sydde ju, men blev inge bra.. Kommit på en lösning kanske?
Jag sa iaf till mamma att i morgon efter jobbet åker vi ut till Valbo, så kan jag kolla om jag hitter en reserv "outfit"!
Mamma tyckte dock att jag skulle använda min nyårskläning. Och sur som jag är blev jag också sur på henne :P haha. Denna klännigen är min sista väg ut, den är ju silver inte rosa! :P

Nä nog om detta, jag skulle ha sovit för länge länge sedan nu.. Men jag jobbar iag bara 4 timmar :) Sedan blir det hem och byta om och sedan valbo, affären, städa, baka tårta, fira mig med farmor, ner på stan och dricka en drink :) Ojoj mycket som händer och emellan detta så har jag fler små grejer jag måste fixa!

På lördag när alla kommit och fetsen börjat blir det härligt :) Längtar som satan!

Nu ska jag sova, är ju kansk ejag som får köra i morgon.. Uscha! Hittar inte till Berglöfs varuintag.. Jaja det ordnar sig nog ! :)
Sov så gott!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0