Sundsvall i morgon!

Länge sedan jag skrev nu.. Har varit mycket att göra.
Igår så var vi ut ocg drack lite :) Emma och Anna väntade på mig när jag kom hem ifårn IKEA, sen kom även Camilla :) Efter lite drickande och en lite fuller Emma ;D Så gick vi ner till stan. Johanna kom även och gick ner med oss på stan, hon var dock inte med under kvällen då hon ksulle flytta idag.
Vi satte oss på Mingel och bar.. Inget vidare drag, Emma bresade ;P
Eve kom och sen drog vi vidare till berggrenska :) Mycket trevligt!
Camilla, Emma och Anna gick hem tidigt och lika Matilda som hade joinat oss ett tag.
Sen träffade jag även Cissi och vi två + Eve gick på krogen ;D

Jo jag träffade Jonna också :) Myckte trevligt så det blir uppföljning på det nästa vecka :)

Mycket att skriva men, det blir långtråkigt att läsa :P
 
Imorgon iaf så åker jag till Sundsvall :) Eller egentligen är det idag :P
Har bokat biljett nu :) Så vid 10 går tåget!
Skulle egentligen hålla mig vaken och kolla biljett på tradera men priserna är typ uppe i 100:- allihopa och mer,, 139:- kostade min biljett så skit samma :P
Nu är det bokat och klart iaf!

Ska sova nu, mykcte som händer i morgon och jag måste ha liye krafter för kvällen ;D
Elin har lovat mig fullt ÖS ;P

Nä får se om jag hinner skriva något i morgon bitti innan jag drar annars så hörs vi på söndag :D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0