Tierd!

Jobbat 8.30-12.30 på lagret sedan cyklade jag till Din Sko H-by och jobbade 13.30-19.00!
Så trött just nu..
Regnat har det gjort idag också, åskat och blixtrat, USCHA!



Jaja, det har iaf inte hänt så mycket intressant idag.. Har hittat ett par skor till min fest nu iaf :) Är ju som sagt princesstema och jag ska/håller på sy en klänning :) Hade hittat ett par som jag skulle kunna tänka mig på skorett? Men hitta nu ett par på REAN på DS :D 149:- och sedan vet jag inte om jag får rabatt på det så dryga 100 lappen :D

Nä nu ska jags sova snart blir ne lika lång dag i morgon.. Jag tänker PENGAR ;P

Sov så gott så ska jag försöka att ladda upp bilderna på skorna jag köpt och de andra jag har lagt undan :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0