Work Work! =)

Ja men först måste jag bara säga att jag inte kom in på bloggen igår..
Så igår var jag och mamma och kollade på tapeter till köket :) Vet inte riktigt okm vi hittade några:P
De ringde även från DinSko Valbo och frågade om jag ille/kunnde jobba, Självklart :D Så jag och mamma åkte ut till valbo, gick runt lite och åt mat på IKEA och sedn började jag kl 14! Roligt att få jobba lite igen :) De ringde även från Ecco Gävle och Din Sko Gävle så idag blir det Din Sko och i morgon Ecco :)
Var även förbi Din Sko Hemlingby och kollade om jag kunnde byta bort en helg, jag fyller ju snart år :D

Jag ska äta något och sådär så ska jag dra snart :)
Jojag ska även jobba på DSG på fredag :) Blir så glad när alla ringer och vill ha in mig så fort jag kommer hem :)
Och allt jag jobbar innan den 19:e får jag nu den 25:e, så det är ju ett superdupert system :)

Måste även finna tid att åka hem till farmor och sy min klänning som jag ska ha på min fest :)
Nä nu måstejag göra något, men ska fösöka att skriva ikväll med :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0