Anmälningen gjord!

Nu har jag anmält äckelgubben iaf. Ena bovärden tyckte att jag skulle göra det plus alla mammas jobbarkompisar. Värsta samtalsämnet det här hemma!
Jaja så den här dagen är lite bättre?
Var ju i skolan idag och tog en omväg till bussen då, gubben förmodligen ser mig gå till bussen, så höll på att missa den.. I skolan gick det jätte bra :) Och sen efter ringde jag jobbat och pratade lite och sedan till polisstationen!
Elin följde med och var moraliskt stöd :) Ska ju även få sova hos henna på lördag då jag inte vågar gå här på kvällarna/nätterna längre :) Så snäll hon :)

Gick lite på stan och köpte mjukglass :D Var SÅÅÅÅ gottt!
Hade velat gå ut och gå i det fina och underbara vädret men har ju ont i knät och var så trött så jag sov i 1½ timme, då jag bara fick 4 timmars sömn i natt.. Allt kommer ju när man ska sova!

Nu måste jag diska... BLÄ! Sen får vi se om jag orkar laga middag, har suttit och ätit upp alla keso nu eftersom den blir gammal annars!

Nä hoppas att ni har haft ett underbart väder idag :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0